“לפני האקשן” – קול קורא לאמנים וליוצרים בתחומי הכתיבה

Read more on "“לפני האקשן” – קול קורא לאמנים וליוצרים בתחומי הכתיבה" »

 

במסגרת המדיניות לעידוד

‎, לפיתוח ולתמיכה ביוצרים עצמאים הפועלים בעיר, פותחת עיריית תל-אביב-יפו מרכז חדש לכותבים ברחוב סלמה 58.

אמנים ויוצרים מתחומי הכתיבה השונים מוזמנים להגיש מועמדות לקבלת חלל עבודה לתקופת עבודה של בין חודש לשנה (על פי צרכיהם):

• סופרים ומשוררים הנמצאים בשלבי כתיבה של ספר ראשון או שני, שהוזמנו מהוצאת ספרים מוכרת
• יוצרי קולנוע וטלוויזיה הנמצאים בשלב טרום הפקה (פרה-פרודקשן) של סרט ראשון באורך מלא, פיתוח יצירה תעודית או כתיבת סדרת טלוויזיה, אשר לה הוזמן פיתוח מגוף שידור מוכר
• מחזאים המצויים בתהליך של פיתוח פרויקט שהוזמן על ידי קבוצת תאטרון מוכרת
• מפיקים צעירים בשלב פרה-פרודקשן, הנמצאים כארבעה חודשים לפני התכנסות לתחילת צילומים וזקוקים ל”מטה עבודה” עד סיום צילומי הפרויקט שבניהולם

הגשת הבקשה תכלול קורות חיים | תקציר הפרויקט והצורך בשימוש בחלל

הגשת הבקשה בדוא”ל: [email protected] בלבד

מועד אחרון להגשת מועמדות: 18.12.2018

פרטים נוספים באגף התרבות והאמנויות / המחלקה לאמנויות: 03-7240870

“דייט ראשון”, 7 קריאות מבוימות של מחזות ישראלים בקאמרי

Read more on "“דייט ראשון”, 7 קריאות מבוימות של מחזות ישראלים בקאמרי" »

מה27/11 עד ה2/12 יעלו בקריאה מבוימת , שבעה מחזות ישראלים במפגש ראשון עם קהל

ניהול אמנותי – גור קורן

» האם יש מקקים בישראל? – 

דרמה קומית מאת נסים אלוני שלא הושלמה בחייו ומעולם לא הוצגה בפני קהל המספרת את סיפור ייסוריהם וסבלם של היהודים לאורך הדורות כמופע בידור גדול מהחיים. משתתפים: דן שפירא, רועי אסף, ערן שראל, דנה מיינרט, עזרא דגן, גד קינר, אבי טרמין, דודו גולן, רות אסרסאי, שירי לוטן, אוהד שחר, רודיה קוזלובסקי, גיא מסיקה, רבקה מיכאלי.
 יום שני, 3 בדצמבר בשעה 18:00, ובשעה 21:00.

» בבושקות 

קומדיה רומנטית מאת מרים קוץ המספרת על אלמנה שהבת שלה, נכדתה ואמא שלה, בת ה-90, לא מפסיקות להתערב לה בחיים. משתתפים: אנדריאה שוורץ, מוטי כץ, דוד ניב, יעל רוזנבליט, מיקי קם, מרים גבריאלי.
יום שלישי, 27 בנובמבר, 17:30
יום שישי, 30 בנובמבר, 21:00.

» ולריה מתחתנת – 

דרמה קומית מאת מיכל ויניק המציגה שתי אחיות, כלות מאוקראינה. כריסטינה הבכורה נשואה לישראלי מזה שנתיים. ולריה הצעירה מגיעה הערב לפגוש לראשונה את בעלה לעתיד, אבל מקבלת רגליים קרות. בערב אחד ייאלצו האחיות, כמו גם בעליהן, להתמודד עם החלטות שעשו ועם משמעותה של בחירה בעולם בו אין ברירה. דרמה קומית על נושא עצוב, המתרכזת בלילה אחד בדירה אחת בירושלים. משתתפים: אנסטסיה פיין, אנה דוברוביציקי, עידית טפרסון, אורי הוכמן, אבי גרייניק, לאון נונין.
 יום רביעי, 28 בנובמבר, 21:00
יום חמישי, 29 בנובמבר, 18:00.

» למות עליך –

דרמה קומית מרירה מאת יעל לבנטל ושלומית ארנון על זוגיות ועל פרידה, על החיים וגם על המוות ובעיקר על החיים אחרי המוות. משתתפים: יעל לבנטל, דיוויד בלינקה, אודי פרסי, דנה מיירנט, עדי גילת, עומר עציון, רועי רביב, דני גבע.
 יום רביעי, 28 בנובמבר, 18:00
יום חמישי, 29 בנובמבר, 21:00.

» תחושת בטן –

דרמה מאת עמית גור המציגה אישה לפנסיה מוקדמת ממשרד החינוך, אחרי שנים של טיפולי פוריות, בתה מאיה בהריון, בנה נמצא בתחילתו של הליך פונדקאות עם בן זוגו, ואיתן, בעלה, מלא תכניות לקראת הנסיעות העתידיות שלהם מסביב לעולם. הדבר היחיד שנגה הורביץ לא תכננה זה לקבל בשורת איוב מרופא המשפחה שלה, המאלצת אותה לבצע החלטה הרת גורל לגבי עתידה. משתתפים: אודיה קורן, איה שבא, שמחה ברבירו, כינרת לימוני, אלעד אטרקצ’י, דורית לב ארי, עידו מרקוביץ, מוטי כץ.
יום ראשון, 2 בדצמבר בשעה 18:00, ובשעה 21:00

» גאון בכלוב –

 דרמה קומית מאת עירית קפלן ויואב ברלב המספרת על יורם, כוכב טלוויזיה לשעבר, נהנתן והולל אשר נזרק מביתו בידי אשתו. בשיא השפל של חייו, האישיים והמקצועיים, הוא פוגש בויקי, מכרת ילדות ומנהלת סניף דואר. יש להם זיכרון ילדות משותף שקושר את גורלם יחד. ויקי מעריצה את יורם ואוספת אותו אל ביתה. שם הוא מכיר את אחיה יונתן, גאון בעל מוגבלות, על הספקטרום האוטיסטי, בעל זיכרון פנומנאלי ואלוף טריוויה וידע כללי. מרגע זה מתפתח משולש יחסים סבוך, במהלכו נבחנים רגשות מול אינטרסים. יורם, הנואש לחזור אל המסך, מנסה למכור לסוכן שלו פורמט לתכנית טלוויזיה שמשתמשת ביכולות הטריוויה של יונתן. נראה שכולם משחקים את המשחק אבל המציאות עולה על הדמיון והדרך רצופה הפתעות, סודות ושקרים. משתתפים: עירית קפלן, יואב בר-לב, אלון דהן, דודו ניב.
שבת, 1 בדצמבר, בשעה 18:00, ובשעה 21:00

» עדולם –

קומדיה מאת נועה כהן שבתאי.

 מוטי ברגר, שחקן תיאטרון מזדקן קיבל הצעה שאי אפשר לסרב לה. הוא יפרסם את חברת הקבורה הפרטית “עדולם” ובתמורה יקבל חלקת קבר מובחרת בבית העלמין היוקרתי. מוטי מגיע לבית העלמין עם אספרנסה, החברה הטרנסית שלו, ומגלה שחלקת הקבר המיוחלת כבר הובטחה לשר התרבות, אויבו המושבע מזה שנים. כאשר נופלת ההחלטה שהראשון שימות יזכה בחלקה, השניים יוצאים ל”מלחמה על הקבר”. תוך ניסיונות התאבדות מקוריים ומאמצים הדדיים שהאחד לא ימות לפני השני נחשפים סודות מהעבר, רומנים מפוקפקים וקשרים משפחתיים שנשארו סגורים “בארון”.  משתתפים: יצחק חיזקיה, יוסי קאנץ, דן קיגלר, מאיר תמם, עינת כהן סגל, שלומי אברהם.
יום שלישי, 27 בנובמבר בשעה 21:00
יום שישי, 30 בנובמבר בשעה 12:00

קול קורא לתוכנית “קולות חדשים” למחזאים בתחילת דרכם

Read more on "קול קורא לתוכנית “קולות חדשים” למחזאים בתחילת דרכם" »

קול קורא לתוכנית קולות חדשים במחזאות

התוכנית מסובסדת על ידי משרד התרבות והספורט, הקרן לפיתוח מחזאות ישראלית ומנוהלת על ידי עמותת קבוצת עבודה.
כחלק ממטרת הקרן לפיתוח מחזאות ישראלית להרחיב את מבחר המחזאות הישראלית המקורית, יצאה הקרן בתוכנית של הדרכה וליווי דרמטורגי לפיתוח מחזה קצר משלב הרעיון הראשוני ועד לדראפט מוכן לחזרות, מתוך שאיפה למצוא קולות חדשים בתחום המחזאות ולעזור להם ללמוד את יסודות הכתיבה הדרמטית. מחזות נבחרים מהפרויקט יופקו על במת “פרויקט המחזאים”.
מנהל התוכנית הוא רועי מליח רשף. וחברי הועדה האומנותית שינחו וידריכו את המשתתפים הם נועה שכטר, דניאל בוצר ושי שבתאי.
עלות השתתפות לכל התוכנית במידה והתקבלתם 1180 ש”ח 

תאריך אחרון להגשה: 28.11 או עד 100 תקצירים. מה שיבוא קודם.

לשאלות [email protected]

קול קורא לפסטיבל עכו ה-40 לתיאטרון אחר

Read more on "קול קורא לפסטיבל עכו ה-40 לתיאטרון אחר" »

פסטיבל עכו פונה ליוצרים, פרפורמרים, וקבוצות שאינם נתמכים באורח קבוע והמשכי המעוניינים להעלות יצירות חדשות בבכורה בפסטיבל עכו ה-40 הבינלאומי לתיאטרון אחר, שיתקיים בעכו בין ה-14 לאוקטובר עד ה-17 לאוקטובר  2019 חוה”מ סוכות.

הוועדה האמנותית של הפסטיבל מבקשת הצעות ל:

  • יצירות בהן התוכן והצורה שואפים לעורר דיון חברתי פוליטי
  • יצירות בעלות שפה תיאטרונית מקורית ועכשווית
  • יצירות הבודקות את גבולות התאטרון מתוך כוונה להרחיב אותם
  • יצירות בינתחומיות
  • יצירות המציעות גישה מקורית לחלל תאטרוני ומתאימות לחללים העתיקים והמיוחדים בעכו
  • יצירות המבקשות לייצר תהליך עבודה ארוך טווח
  • יצירות המתייחסות לעולם הדיגיטלי ומשתמשות באמצעים טכנולוגיים להגדרה מחדש את החוויה התאטרונית העכשווית

 

את ההצעות יש להגיש לא יאוחר מיום 30.12.2018 על פי ההנחיות שבטופס ההגשה, שניתן להוריד באתר הפסטיבל.

www.accofestival.co.il

להצעות שיתקבלו יוענקו מענקי הפקה וכן ליווי אמנותי של הוועדה האמנותית והן תוצגנה במסגרת הפסטיבל. האחריות הכוללת להפקת ההצגות מוטלת על מגישי ההצעות.

הועדה האמנותית אינה מתחייבת להחזיר את חומר ההצעות שתקבל.

קישור להגשת הצעות בטופס מכוון – https://goo.gl/forms/qKyk0RpsSLQ5LkCE3

 

[email protected] כתובת מייל לבירורים

2019 קול קורא בינלאומי פתוח לפסטיבל בברלין

Read more on "2019 קול קורא בינלאומי פתוח לפסטיבל בברלין" »

11/11/18 תאריך אחרון להגשה

Theatertreffen Stückemarkt 2019

by Berliner Festspiele
Where are the artists who turn the rules, forms and aesthetics of the theatre
upside down, challenge them, think differently and develop new texts, forms and
formats?
Under the heading “What happens after the protest?” Stückemarkt is
searching for work that goes beyond descriptions of a status quo, imagines possible
futures and seeks new forms of artistic-activist interference. For the first time
Stückemarkt is asking artists worldwide to submit work addressing questions that
go further than romanticizing revolts but rather pursue the question of what other
worlds could possibly look like.
Stückemarkt’s jury of renowned international artists will select a total of
five texts / performances from among the submissions.
One of the invited playwrights/performance groups will be awarded
the Stückemarkt commission, funded by the Federal Agency for Civic Education
(Bundeszentrale für politische Bildung/bpb). The commission consists of the opportunity
to realize a production at a theatre in Germany.

An invitation to Stückemarkt includes:
a presentation of the selected work at Theatertreffen-Stückemarkt in May 2019
stay in Berlin and participation in Stückemarkt events
(workshops, artist talks, networking events and more)
the presentation of the artists in the form of artist talks
exchange and networking with international theatre makers, directors,
curators, artists, playwrights, critics and editors
opportunities to see theatre productions invited to Theatertreffen
and Stückemarkt as well as participation in Theatertreffen events

תנאי סף להגשה

theatre makers from all over the world can apply;
they should be at the beginning of their careers
every theatre maker can only submit one play or performance
the submitted work may not be older than one and a half years
at the time of the application
theatres, publishing houses, universities and academies
can also submit plays / performances
The following work can be submitted:
1. Theatre texts: They should not have been premiered in the German-speaking
area before June 2019. However, an agreement already made for a premiere after
May 2019 is not an exclusion criterion. During the selection process, authors
are obliged to inform Stückemarkt of any changes in the status of the work.
Theatre texts can be submitted in English or German.
2. Theatre projects / performances: these should be fully completed.
Their submission should be in the form of a clear recording of a performance
(video recording in the original language, with German or English subtitles)
and the notated text of the project in German or English.
Other necessary documents for 1. and 2. (in German or English):
a short summary of the play or description of the performance / project
a short artistic CV in tabular form
a relevant letter of recommendation from a person working in theatre or in the
cultural or academic field – if possible with reference to the submitted work
(max. 1 page)
completed submission form which you can find on our website
the documents should be attached to the e-mail as individual PDF documents
with appropriate designation
Additional necessary documents for 2. (in German or English):
a technical rider including a budget for a guest performance
For the presentation of your budget, please make use of the template
available on our website
a production plan for any necessary adaptations of the project
for a performance in Berlin
(for example the adaptations necessary for site-specific projects)
Page 5 of 5
Please send your complete application – text files in PDF-format
and links to performance recordings – per e-mail to:
[email protected]
At the same time, please fill out the registration form.
Deadline for applications: 11 November 2018
Jury decision: February 2019
Please see our website for more information about
the Stückemarkt and the festival:
www.berlinerfestspiele.de/stueckemarkt-en

קישור לקובץ

tt19_stueckemarkt_open_call (1)

קול קורא לתאטרונטו 2019

Read more on "קול קורא לתאטרונטו 2019" »

פסטיבל הצגות היחיד – התיאטרונטו ה-29 – יוצא לדרך
הפסטיבל יתקיים בחול המועד פסח (בסביבות התאריכים 21-26 באפריל 2019) ביפו העתיקה ובעכו העתיקה.:

לשלוח למייל: [email protected]

א. טקסט ההצגה
ב. קו”ח של היוצרים
ג. פרטי התקשרות מלאים של איש\אשת הקשר, כולל מייל פעיל וטלפון

***לציין בשורת הנושא: הגשה לתיאטרונטו 2019***

***דדליין להגשה: 15.11.2018***

לשאלות ופרטים נוספים אנא פנו למייל [email protected]

קול קורא לחממת הכתיבה – מכונת כתיבה

Read more on "קול קורא לחממת הכתיבה – מכונת כתיבה" »

נפתחות ההגשות לעונה השנייה של מכונת כתיבה

מעבדת כתיבה ביוזמת עיריית ירושלים- המחלקה לתיאטרון ורשות הצעירים’ ובתמיכת הקרן לירושלים’ המשלבת כותבי תיאטרון, קולנוע וטלוויזיה

מנהלת אומנותית ומנחה: אורי אגוז

6 יצירות לקולנוע/ טלוויזיה

4 יצירות לתיאטרון

המעבדה תלווה 10 יוצרות/ים נבחרות/ים בתהליך פיתוח יצירה חדשה.

ששה מפגשים קבוצתיים, כל מפגש בהנחיית מנטור אחר מבכירי הכותבים בארץ,

שיתרום מניסיונו לדיון ביצירתם ההולכת ומתגבשת של המשתתפות/ים.

מנטורים משתתפים:

נעה ידלין, עומרי גבעון

אורי אגוז, הגר בן אשר, ניר ברעם

אופן ההגשה

הגשה למחזה

(ללא מגבלת ז’אנר) אורך היצירה המתוכננת 60 דקות לפחות, 3 דמויות ומעלה; תקציר בן 2 עמודים המפרט את מהלך המחזה; דף תיאור דמויות; 25 עמודים מתוך המחזה; הצהרת כוונות וקורות חיים של המגיש/ה.

 

הגשה לפיצ’ר / סדרת טלוויזיה

(ללא מגבלת ז’אנר); אורך היצירה המתכוננת:

פיצ’ר- 95 דקות ומעלה

סדרה: סיטקום – 25 דקות לפחות לפרק/ דרמה 38 דקות לפחות לפרק;

פרמיס בן שתי שורות (רעיון מרכזי של התסריט);סינופסיס בן 3 עמודים; דף תיאור דמויות;40 עמודים מתוך התסריט/ פרק מהסדרה: הצהרת כוונות וקורות חיים של המגיש/ה.

פרטים מלאים באתר מכונת כתיבה מעבדת כתיבה –https://thenewwritinglaboratory.wordpress.com/

את ההצעה יש לשלוח למייל [email protected]

וכן יש להפקיד העתק ההצעה בתיבת תיאטרון הקאמרי, כניסת אומנים, עבור מכונת כתיבה, לידי אורי אגוז,

או בעיריית ירושלים, רשות הצעירים, יפו 19, קומה 2, לידי אפרת אטון.

תאריך אחרון להגשה: כ”ח תשרי תשע”ט, 7.10.18 בשעה 17:00

לכל שאלה ניתן לפנות למייל המצוין

10היוצרות/ים שיימצאו מתאימות/ים יתבקשו לשלם דמי רצינות 800 ₪.

תחילת התכנית: נובמבר 2018

המפגשים יתקיימו בירושלים בימי רביעי, בין השעות 18.30-23.00

 

חובת השתתפות בכל המפגשים

 

קול קורא לפרס לשימור ולטיפוח תרבויות ישראל ע”ש יצחק נבון

Read more on "קול קורא לפרס לשימור ולטיפוח תרבויות ישראל ע”ש יצחק נבון" »

משרד התרבות והספורט מכריז בזאת על הגשת מועמדויות לפרס שרת התרבות לשימור ולטיפוח תרבויות ישראל ע”ש יצחק נבון

  • תאריך אחרון להגשה:
    22.08.2018
    • פרס שרת התרבות והספורט לשימור ולטיפוח תרבויות ישראל ע”ש יצחק נבון נועד: א. לשמר ולהפיץ את פועלו, מורשתו ותרומתו של הנשיא החמישי של מדינת ישראל, יצחק נבון, לשימור ולטיפוח התרבויות השונות בישראל ב. לבטא הוקרה על יצירה אשר הטביעה את חותמה או תרמה להיכרות עם תרבויות השונות בישראל, להפצתן או לטיפוחן

קול קורא לפרס התיאטרון העירום של תרזה פומודורו

Read more on "קול קורא לפרס התיאטרון העירום של תרזה פומודורו" »

קול קורא ליוצרי תיאטרון מישראל להשתתף בתחרות איטלקית בינלאומית

פרטים, ונהלים בהודעה הרשמית המצורפת ככתבה:

INTERNATIONAL PRIZE
THE NAKED THEATRE OF TERESA POMODORO
2018-2019
With the support of
Presidente della Repubblica
And the High Patronage of
Ministero degli Affari Esteri
GUIDELINES
1. International Prize The Naked Theatre Teresa Pomodoro
Spazio Teatro NO’HMA Teresa Pomodoro Association and the Township of Milan, with the high patronage of the President of the Republic and the support of the Ministry of Foreign affairs, foster the tenth edition of the International Prize The Naked Theatre Teresa Pomodoro.
The Naked Theatre is a theatre that breaks with the aestheticism, it’s human breath, in a scene that does not suffocate thought with tinsels and emotion. It’s a theater against the blackmail of abundance and ostentation; a theater which does not bend to the appearance, to the codes of a community, but it goes down naked in the meanings, exploring the human being and the society he has created, with a curious and disenchanted look.
The Prize is dedicated to the memory of Teresa Pomodoro, who first conceived and gave life to the idea of a theatre opened to all the artistic cross-overs. At Spazio Teatro NO’HMA, such contaminations ideally blend
2
into performances, events and encounters allowing the theatre to fill the gap between outsiders, making them protagonists on its stage. Thus, regaining its ethical function, it’s not just mimesis but first and foremost catharsis, according to the Aristotelian tradition.
Spazio Teatro NO’HMA Teresa Pomodoro Association has been operating in the social field since its foundation in 1994, through training labs, cultural and theatrical workshops, events, multimedia seminars and artistic, theatrical and musical performances. NO’HMA is an energetic cultural presence in Milan and in the world of theatrical research, thanks to the multidisciplinary nature of its languages, and its ability to ethical immersion. All these principles have inspired and shaped its history.
NO’HMA’s ambition is to discover all over the World what it means to represent issues normally excluded from the scene: the theater gives voice to marginalization, degradation, to the suburbs and the distance between individuals.
Taking inspiration from Teresa Pomodoro’s Metatheatre, the Prize intends to discover and promote experiences that express and sustain life, overcoming prejudice and cultural barriers. Inclusion means the welcome of others, through a theatre that goes beyond, searching the meaning of dignity, humanity, and values shared by everyone.
The objective of the new Prize is to help reveal and promote those forms of “theatre of inclusion” that bring theatre into the heart of society, giving back to the theatrical arts their value of experience and an opportunity for growth and sharing, opened to everybody, without any distinctions of age, social class, sex, culture or religion.
Theatrical performance can be thought of as the collective conscience, a way to enter into contact with the forgotten corners of our personalities, to reawaken the comprehension and the empathy toward the others.
This is the intention of the Prize: an invitation to throw light onto the shadowy corners of our soul, inhabited by indifference, egoism and banality, highlighting the beauty and momentous value of human experience. The Prize seeks to encourage an original form of theatre which uses various means of expression, and which is brought to life by tales of abandonment, suffering, racism and instability, but also by the re-emergence of social values, and of sensitivity placed at the service of others. It is a space in which to communicate with the situations at the edge of our field of vision, with men and women bereft of voice, but who are bound to us by shared aspirations and necessities, those most closely allied to our essence as human beings.
A form of theatre that can be considered as a meeting-point between human beings, and between languages and arts.
3
The Theatre of Inclusion is a challenge to immobility and to the status quo. It opens the door to new and fascinating themes and looks at antique in a new light so that it provides a stimulus for a new form of modernity, in which ethics could have a central role. It is an invitation to accept new languages, wherever they can be found, if they are at the service of man. This appeal will be extended through space, reaching both distant lands and familiar locations, in the discovery of artists who perceive this message and provide their own interpretation of its meaning, using the culture and traditions of their place of origin.
The tenth edition of the Prize will confirm its formula: it will be a real season that will cross, until June 2019, the Spazio Teatro NO’HMA Teresa Pomodoro’s programming. The selected shows will have each two performances, on Wednesdays and Thursdays.
The final choice will be made by two panels: A Panel of Spectators and a Panel of Experts.
2. Candidates for the Prize
The International Prize The Naked Theatre of Teresa Pomodoro is therefore intended for Italian, European and international productions and works. It is open to artists in all areas of expression, extending beyond traditional forms of theatre, comprising companies, theatres, associations and institutions, operating in the areas of culture, art, and other forms of experience. It invites the participation of performances and experiences that explore significant themes from a social point of view, but that are all too often ignored or forgotten. The assessment of the works entering the competition will include the consideration of the chosen methods of expression, the content, the processes activated, and the themes developed.
3. The Panel
In this edition Prize’s Panel will be composed by a Panel of Spectators and a Panel of Experts. The Panel of Spectator will be provided with the Passport of Culture, in which are listed the titles in competition. The viewer-juror must demonstrate to have attended at least two thirds of the performances in the competition and give their opinion on each play represented.
The Prize’s international Panel for the 2018/2019 edition is formed of figures from the world of culture, art and society: Lev Dodin (Artistic Director of Maly Teatr, St. Petersburg, Russia), Statis Livathinos (Artistic Director of National Theatre, Greece), Enzo Moscato (author and actor, Italy), Lluís Pasqual (director, Spain), Tadashi Suzuki (Director of Suzuki Company of Toga, Japan), the German director Peter Stein, the Lithuanian director Oskaras Koršunovas., Muriel Mayette-Holtz (Director of French Academy in Rome), Fadhel Jaïbi (Director of National Theatre, Tunisi), Gabor Tompa (Hungarian Theatre of Cluj).
President will be Livia Pomodoro.
4
An international network of contributors will support the Panel’s choices during the season.
The Jurors perform their work free of charge.
In the case that a member of the Panel is related to one or more members of the productions in the competition, the Juror shall abstain from voting, and the same approach shall be followed in the case of any form of conflict of interests.
4. How to participate
To gain access to the selections of the International Prize 2018/2019 edition, you must submit to Spazio Teatro No’hma Teresa Pomodoro Via Andrea Orcagna 2 20131 Milan, the following material (that will not be returned):
– Presentation of the company / association
– Description of the project / proposed show
– Video of the show on DVD (3 copies, VOB format)
– Press, if available
– Summary sheet (attached at the end of this letter).
Spazio Teatro No’hma Teresa Pomodoro will incur – for all the theatre companies that will be selected by the selection committee – travel, accomodation, meal costs and technical rider expenses.
5. The prize-giving ceremony
The Prize will be awarded to the winner during a ceremony, that will be held in November 2019, with a performance of the award-winning performances by the two Juries, which may also coincide.
The award-winning performances opens the new season of the Spazio Teatro NO’HMA.
The winner will receive a work created by an artist selected by the Prize Promoters.

For further information:
Spazio Teatro NO’HMA Teresa Pomodoro
Via Andrea Orcagna,2
20131 Milano
tel +39 02.45485085 / 02 26688369
[email protected]
[email protected]

פסטיבל פרינג’ חיפה “און ליין”- קול קורא לאמנים

Read more on "פסטיבל פרינג’ חיפה “און ליין”- קול קורא לאמנים" »

פסטיבל פרינג’ חיפה “און ליין”
קול קורא אומנים ספטמבר – – 2018
לפסטיבל חדש פורץ דרך ביוזמת עיריית חיפה, חברת אתוס והתיאטרון העירוני, דרושים יוצרים מתחומי
הבמה; תיאטרון, מוסיקה, מחול, ואמנות פלסטית .
הפסטיבל יתקיים בחיפה במשך שלושה ימים, בין התאריכים 13-15.09.18 בשעות הערב.
הפסטיבל מעוניין לשלב יצירות בתחומים מגוונים הנוגעות במרחב הדיגיטלי והרשתות החברתיות. ניתן
להתייחס למרחב הדיגיטלי כהשראה, נושא, טקסט, בתנועה, במוזיקה וסאונד או כחיבור בין תחומים.
היצירות יוצגו בעולם הפיזי על במה מול קהל.
דוגמאות לתחומי מיקוד:
● דמויות רשת ובלוגרים
● קב’ תיאטרון
● להקות ומוזיקאים
● אומני מיצג / מיצב / פרפורמנס
● מחול ותנועה
● תאטרון פיזי / קרקס / להטוטנות
● שיתופי פעולה בין אמנים מתחומים שונים
המופעים יתקיימו תחת כיפת השמים ובמרחבים הציבוריים. התכנית כוללת מופעים מסוגים שונים, מופעי
בכורה ומופעים קיימים שמתאימים לקהלים מגוונים, מבוגרים וצעירים כאחד. אורך המופע גמיש אך אינו
עולה על שעה. ניתן להגיש הצעות בשני מסלולים:
מופע פתוח מיועד לכולם ומקדם שיתוף של ידע והתנסויות באופנים שונים. לדוגמה: מפגשי קבוצות –
פייסבוק, מסיבות שכונה, תערוכות דיגיטליות, שירה, ג’אם סשן, כישרונות אישיים, מתאים גם לעסקים –
ולמיזמים חברתיים. תינתן עדיפות ליוצרים בעלי מספר גדול של עוקבים ברשתות החברתיות.
מופע מקצועי על היוצרים להיות בוגרים של אחד ממסלולי היצירה המוזכרים לעיל; סטודיו משחק, –
תיאטרון פיזי, מוזיקה, אמנות פלסטית וכדומה. תינתן עדיפות ליוצרים מנוסים.
על ההצעה להכיל את הפרטים הבאים :
.1 בכותרת המיל: שם היצירה + מסלול היצירה )פתוח \ מקצועי(.
.2 פרטי המופיע, שם, טלפון כתובת מיל.
.3 פירוט המופע; ז’אנר ותיאור מהלך המופע .
.4 דרישות טכניות ומפרט משוער.
.5 מספר המשתתפים ותיאור הניסיון האמנותי של היוצרים.
.6 תקציב מבוקש ושותפי הפקה נוספים )אם יש(.
.7 קישורים רלוונטיים וחומרים גרפיים )חובה( + אתר \ ערוץ חברתי \ אינסטגרם \ יוטיוב \ וכ’.
את ההצעה יש לשלוח במייל [email protected] עד לתאריך 15.07.2018 בשעה 12:00
העבודות שיבוצעו יעלו וייבחרו על ידי ועדה אומנותית מקצועית של פסטיבל פרינג’ חיפה און ליין.