אוֹדליה, פנסיונרית נוקשה וצינית, מסרבת לחתום על פרויקט “פינוי ובינוי” בבניין שלה, המאיים להרוס את חדרו של בנה המנוח. כאשר היא מוצאת בחדר בנה טופס מבנק הזרע, היא מבינה שאיפשהו בעולם נמצא הנכד שלה. אוֹדליה ושתי חברות הנפש שלה, דבורה וחיה, רוקמות עסקה עם יוני, אחראי הפרויקט: הוא יעזור להן למצוא את הנכד ובתמורה אוֹדליה תחתום. וכך,… קיראו עוד
בלילה האחרון של החופשה המשפחתית שלו באיטליה, יותם, סטודנט ישראלי לתסריטאות, פוגש את טוני, צייר איטלקי רומנטיקן. הלילה המשותף שלהם בסמטאות הקסומות של רומא מבשיל למערכת יחסים מרחוק. כשהקשר בניהם מעמיק, המרחק בין רומא ותל אביב נותן את אותותיו, והם נאלצים להכריע: האם אהבה זה מספיק? לילה אחרון ברומא היא יצירתו השניה של נמרוד דנישמן… קיראו עוד
זוכה פרס מחזה השנה (קיפוד הזהב, 2022) שמונה שנים עברו מאז השתחרר רועי יוסף, חוקר מצ״ח לשעבר, משירותו הצבאי. במשך שמונה השנים האלה הוא המשיך לחקור את התיק האחרון שהוא סגר. תיק בדבר הריגתו של אדם שנשא דגל לבן. במופע הוא פותח מחדש את התיק ומנסה להבין מי האשם.
על קשר שנרקם ונפרם, על הקושי לדבר, על שני אנשים רגילים בתחילת המחזה רועי ויובל זרים. במהלך המחזה הם מתקרבים ונוצרת ביניהם שפה אינטימית שמאפשרת להם להיחשף. בסוף המחזה היא מתפרקת. האם שפה מתה יכולה לחזור?
ז׳אנר הזומבים פוגש את השיח הפוליטי הישראלי. מגפת ה״פוליטיים״ מתפשטת בארץ בקצב רצחני, כל מי שנגוע מדבר על פוליטיקה בלי סוף ואוכל את המוח, הלכה למעשה, לכל יתר האנשים מסביבו.
בבוקר ההצגה של ריקי סטרס, “המפלצת בארון של סבתא”, כשהקהל כבר באולם, מגלה ריקי שאין חשמל והפנסים לא דולקים. היא מזמינה בדחיפות את חיים החשמלטור שיטפל בבעיה. אלא שחיים – חשמלאי חרוץ, ישר ודייקן, סובל לצערנו מפחד גבהים. האם הוא יצליח להתגבר על הפחד ולטפס על הסולם? או אולי השחקנית תהיה זו שתתגבר על הפחד… קיראו עוד
שלושה שוטרים מקבלים משימה: להחזיר עציר בעל הכרה מעורפלת לביתו. השוטרים מנסים לדובב את העציר ולגלות מיהו והיכן הוא גר. שתיקתו של העציר מבהילה אותם והם מחליטים לנסות ולהגשים את משאלותיו הכמוסות בתקווה לפענח את חידת זהותו ולהחזירו לביתו. לשם כך הם – ואנחנו – יוצאים למסע פרוע בכבישים ריקים וחשוכים במשך לילה אחד. אט… קיראו עוד
אישה לא נולדת אישה, היא נעשית אישה (סימון דה בובאר) איך נולדת נשיות? איך המעברים בחיי אישה משנים את עולמה? רֶחם עלינו עוסקת במסע ובמשא הנשי מאז הגירוש מגן עדן ותפקיד הגבר בתוכו. במרכז ההצגה עומדת אישה משוחררת (על תנאי), שמתבוננת על החיים שלה. האישה היא דמות שאוהבת לחיות רק התחלות, מכורה להתחלות, בלי אמצע ובלי… קיראו עוד
איציק, יהודי שברח ממיידנק, נתקל בהאנץ ופרנץ, חיילי ה-SS שמחכים לטרמפ שלהם. בשביל להינצל ולהישאר בחיים, הוא משכנע את השניים שהוא בכלל יתוש.