בכורה בלונדון למחזמר סוף טוב מאת ענת גוב

Posted filed under חדשות.

בכורת המחזמר סוף טוב מאת ענת גוב תתקיים מחר (29.1) בתיאטרון ה-Arcola בלונדון,  בהפקת המפיק הישראלי דניאל קרופניק, בהשתתפות צוות שחקנים בריטי ובליווי המוסיקה המקורית שהולחנה ע”י שלומי שבן.

המחזמר, שהועלה לראשונה בתיאטרון הקאמרי, מספר על התמודדותה של שחקנית מצליחה בשם טליה רוט (בגירסה הבריטית: קארי אוונס) עם מחלת הסרטן. הוא מבוסס על ניסיונה האישי של המחזאית, שנפטרה מהמחלה בשנת 2012.

זוהי הפקה ראשונה של המחזה באנגליה; לינק לצילום מהחזרות האחרונות:

https://www.youtube.com/watch?v=9whdWm7Nuvs

הבמאי הוא גיא רטאלק (Guy Retallack) שמאחוריו ניסיון בבימוי מחזות זמר כמו Thrill Me ו-The Last Session שעלו בתיאטרון Tristan Bates ו-Charing Cross Theatre) והיו מועמדים לפרסי WhatsOnStage. לאחרונה ביים רטאלק את מקבת ב-Bridge House Theatre הפקה שהיתה מועמדת לשני פרסי (Offies (Off West End Theatre Awards, וכן שני פרסי Broadway World, כולל פרס הבמאי הטוב ביותר.

 

הכוריאוגרף הוא פול האריס (Paul Harris), שעבודתו בתיאטרון כוללת את The Entertainer ו-Gaslight שעלו ב-Old Vic, Liberty שהוצג בגלוב, חשיבותה של רצינות ב- Royal Bath וכן עבודות בסרטי קולנוע, ביניהם בימוי סצנות קרב בהארי פוטר ועבודה עם קתרין זיטה ג’ונס בסרטה מילכוד.

 

השחקנים כוללים את גיליאן קירקפאטריק ( Gillian Kirkpatrick ) ששיחקה ב American Psycho בתיאטרון Almeida, שח-מט בתיאטרון Union וסוויני טוד בתיאטרון Adelphi; בוורלי קליין (Beverly Klein ) שהיתה חלק מהצוות המקורי של עלובי החיים, ג’ודי ג’ייקובס (Jodie Jacobs ) שכיכבה על במות הווסט-אנד בחנות קטנה ומטריפה, תהילה ו-Rent.

מהמכון למחזאות ישראלית ע”ש חנוך לוין, המייצג את מחזותיה של ענת גוב ברחבי העולם, נמסר כי סוף טוב הועלה בהצלחה בהונגריה ובגרמניה; הפקות נוספות מתוכננת בפריס (במרץ הקרוב) וכן בצ’כיה. המחזה אוי אלוהים מאת גוב זוכה להצלחה באיטליה, ארגנטינה, צ’ילה, אורוגווי, ברזיל, פולין, גרמניה.