האודישן

Posted filed under כללי.


מונודרמה
מתח-אימה
קומדיה שחורה
נושא:
ילדות
נקם
פשע
קריירה

הטקסט ב::עב

הצגת יחיד קומית ואפלה

אנה היא שחקנית מעולה אך משום מה היא לא מקבלת שום תפקיד. היא מחליטה לקחת גורלה בידיה ולהגשים את חלומה לשחק את ליידי מקבת עם הבמאי הנערץ עליה. לאחר ניסיונות רבים היא מצליחה לארגן מולו אודישן. אבל זה לא אודישן רגיל אלא אודישן מהגיהינום. מונודרמה קומית שחורה ואפלה על עולם התיאטרון, הגשמה עצמית וכבוד.

הדמויות

נשים:1 גברים:1 סה"כ:2

 אנה דרימר – שחקנית

הפקות

בכורה

2016 צוותא מרכז במה בימוי: רני בלייר
דף ההפקה

מבקרים

 בלי ספוילרים, ליידי מקבת הייתה מוכנה להרוג את אנה דרימר בשביל המונולוג הזה. (שירי ברוק שגיא - אתר ויטרינה)

ללנה פוגוסוב יש יכולת יוצאת דופן לרתק את הקהל, השליטה שלה בגוף ובקול נהדרת, והיא משתמשת ביכולות האלה היטב.... ספק שמדובר ביכולת כתיבה מצוינת. (ד"ר מיכל שוורץ  - אתר כיכר העיר)

ציטוטים

זה לא היה פשוט לעשות את זה, אתה יודע, אתה לא הבן אדם הכי רזה בעולם. הייתי צריכה להשתמש במנה כפולה של כדורי שינה. אתה שותה יותר מדי קפה. אמרו לך את זה פעם? יכול שהשילוב בין הקפאין לכדורי השינה הוא זה שגרם לך להתעורר בדרך, אני לא יודעת.(פאוזה) אז אתה בטח שואל את עצמך למה אתה פה, "מה היא מנסה להשיג?" הרי מה הסיכוי שתתן לי תפקיד אחרי כל זה? קלוש! זה ברור. בגלל זה דווקא נוח לי שאתה לא יכול לדבר, עוד הייתי עלולה להאמין לך. תחשוב על זה, בטח היית אומר לי דברים כמו: "תשחררי אותי, אני מתחנן, בבקשה אני נשבע לך אני לא אספר לאף אחד. מה את רוצה? אני אתן לזה לא היה פשוט לעשות את זה, אתה יודע, אתה לא הבן אדם הכי רזה בעולם. הייתי צריכה להשתמש במנה כפולה של כדורי שינה. אתה שותה יותר מדי קפה. אמרו לך את זה פעם? יכול שהשילוב בין הקפאין לכדורי השינה הוא זה שגרם לך להתעורר בדרך, אני לא יודעת.

Posted by & filed under כללי.